lørdag den 22. december 2007

Juhuuu og lidt øv

I går skulle vi til Bjerringbro, op til min mands søster og svoger, og arrangere nytårsaften, Men vi skulle lige ind til Randers og gøre et stop hos Anettes papir og stil, og købe My scrap corner nr. 3 jeg skulle nemlig have et layout i bladet, det har jeg også men der står ikke mit navn ved det ( det er det der er lidt øv ) jeg deltog i doodlingkonkurrencen, jeg vandt ikke det gjorde Pia Baunsgaard, med et SUPER flot layout. Mit layout er på side 50, det hedder Cute boy.


Dagen i dag er gået med at være ude og handle det sidste ( håber jeg ). Og i eftermiddags havde vi gæster til gløøg og æbelskiver (hjemmelavet).

Her er så lige en opfølgning på Luna, den lille lyskædeterrorist. Første gang hun ødelage lyskæden kunne min mand lappe den sammen og vi fik lys i træeren igen, men anden gang afgik lyskæden ved døden. Jeg havde så en anden lyskæde som blev sat på men nu flyttede vi træerne, så hun ikke kan gnave i kæden.

Her er hvor de flyttet til

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Sikke da en lille bisse

Anne Bente sagde ...

HEHE sikke da en værre en :)

Kirsten sagde ...

Det er da godt nok ærgerligt, at dit navn ikke er kommet med i MSC, men bortset fra det, så synes det er godt gået at få et LO med i bladet, - tillykke med det :-)

Luna må have et eller andet imod det lyskæder, måske er det fordi det ikke er SOM DET PLEJER at være ??!! :-)
Sikken en lille "skrupsak" :-) - Det plejer vi at kalde Cæsar, når han har lavet unoder og alligevel er dejlig HI-HI...

Jette / ma11edina sagde ...

Øv, forstår godt det er lidt irriterende når indehaverens navn ikke er gengivet, men jeg glæder mig til at få bladet og se dit LO. Det er godt nok lidt af en forbryder i har der...men det ser rigtig hyggeligt ud der hvor træerne står nu :-D

lam sagde ...

ærgerligt at dit navn ikke var med ,men layoutet er flot og hvis det kan trøste lidt, så ahr du vundet en adventsgave på min blog.

Glædelig jul