onsdag den 7. januar 2015

Besøg hos Hobbyboden i Odder

I dag var på besøg hos Hobbybden i Odder. Der godt nok laaangt til Odder, men det var hele turen værd. Hold da op der er meget i den scrapbutik
Det jeg var kommet efter var for at se og røre ved nogle at de ting man kan købe til project Life. 
Project Life lyder meget sjovt og spændende,  men det store spørgsmål er om gejsten kan holde et helt år. Jeg tænker nogle af alle de billeder jeg tager med min mobil vil jegbrugetil dette project.  Jeg havde bestemt mig inden jeg tog af sted at jeg ikke ville bruge en bunke penge, da jeg ikke ved om jeg kan finde ud af få dokumenter hver uge, om jeg kan komme rigtig igang med at scrappe og om dette koncept passer helt til mig :-)
Da jeg var færdig gik turen ud til IKEA, jeg skulle have nogle små ting + nogle opbevaringløsninger til vores store rumdeler reol på kontoret.  Jeg fik nogle fine kasser der lige passer ind i rummet. Vi har haft nogle papkasser der ikke passede, så jeg tror det bliver rigtig godt. Det eneste lille minus ved hele det oprydningsprojekt er at det er en enorm opgave for hold da op det er meget der ikke bruget. Guleroden er at jeg skal skynde mig så jeg kan få begyndt på mit Project Life
Her er alle de dejlige ting jeg fik købt i dag hos Hobbyboden

Ingen kommentarer: